tisdag 17 december 2013

Tisdagspromenad!

Idag var det dags igen! Slutar tidigt och träffar Annelie, Martin och Theo för en stunds trevligt sällskap! Idag fanns det två alternativ; en stadspromenad för att titta på alla härliga ljusdekorationer eller en busrunda på Händelö! Jag tror att vi var överens - det blev Händelö! Jag mår inte jättebra, mör i kroppen, frös så jag skakade igår, idag rinner svetten istället, så det var skönt att Smilla fick busa av sig ordentligt!

Och mycket bus blev det!


Smilla och Martin!


Theo!


Godissugna!


Spaning efter julen!


Hmm.... Är det här en julgran!? Det verkar, än så länge, inte vara så mycket jul eller julstämning! Kanske det här är det närmaste vi kommer i år! Nåja, vi har en vecka på oss att leta vidare! Vi hoppas på mycket mer stämning närmare jul! Och i värsta fall får väl det här bli årets julhälsning!

Passade på att handla på vägen hem! Dyrt blev det men det är länge sedan jag storhandlade, dessutom blev det mesta av julmaten köpt! 

Nu hoppas jag på att orka städa och fixa lite innan det är dags för sängen!

Och du Annelie! Om vi inte hade pratat så mycket kunde du ha fått se en film på "hopp över liten hund"!!!!

Inga kommentarer: