måndag 9 december 2013

Ska det aldrig ta slut.....

Det har varit ett så oerhört tungt och jobbigt år med mycket sorg och saknad. Idag var det tyvärr dags igen. Syrrans hund Selma blev hängig i helgen. I lördags när jag kom och hämtade Smilla kom Selma inte ens och hälsade. Jag var tvungen att locka på henne. Jag fick direkt en klump i magen och tänkte på Siri men hoppades på att det inte skulle vara något allvarligt. Idag var det dags för ett veterinärbesök och på lunchen fick jag ett SMS från syrran. Selma hade fått somna in!




Vätska runt lungan och troligtvis en tumör. Åh, det gör mig så ledsen att Selma inte finns mer. Även hon fick somna in alldeles för tidigt och det gick väldigt fort. I drygt nio år har hon funnits hos oss, pigg och frisk! Tung och tufft men självklart rätt beslut! Saknaden och tomheten är stor men även påminnelsen om Siris sjukdom! 




1 kommentar:

ann sa...

Ååå Selma !!! :-( Så ledsamt att höra.
Kram till syrran m familj.