lördag 7 december 2013

Stockholm!

Idag blev det en tur till Stockholm och hundutställningen! Som vanligt blev det snöoväder, men vägarna var riktigt skapliga idag! Jag hade ingen hund att ställa utan skulle följa med för att titta på Nelly, stå i rasmontern en stund och sedan shoppa lite! Klockan var bara 5.30 när jag satte mig i bilen för att åka mot Nyköping och Inga-Britt! Strax efter 8 var vi på plats!




Felicia ställde Nelly! Hon fick excellent, ck och blev placerad som trea av championtikarna! Efter att ha sett den här härliga, trygga och coola tiken igen är jag övertygad om att jag gör rätt! Blir det valpar efter Nelly vill jag ha en! 


En juniorhane!


Doerak!


Ingen aning om vem det här är! Precis som flera av bilderna!



 

Antes lilla goding!


Pärla!


Pärla!


En glad Minnie!

Som vanligt träffar man många trevliga människor! Man hinner se en liten del av allt som finns. Så mycket shoppande blev det inte, men mängder av provpåsar med mat fick jag med mig hem, perfekt att ha som godis! 

Jag var hemma lite skapligt och så strax efter 5 hämtade jag Smilla hos syrran! Trött och nöjd kryper jag upp i soffan och slöar resten av kvällen!



1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer att bli kanon med valp efter denna fina och härliga tik Brita. Trevligt att ses uppe i Stockholm.
Annette