torsdag 24 september 2015

Promenad!

Efter en allt för lång jobbdag igår längtade jag efter att sluta tidigt idag. Jag såg fram emot en lång promenad på eftermiddagen! När jag kollade min telefon hade jag fått ett meddelande från Annelie. Hon undrade om jag slutade tidigt och hade lust med en promenad! Klart att jag hade!

Det är riktigt länge sedan vi träffades med hundar, säkert nästan ett halv år sedan. Smilla älskar Annelie, precis som Siri gjorde! Kanske beror det på att hon alltid har gott godis med sig! Soya älskar Sky, som hon bara har träffat ett par gånger tidigare. Men hon började också få ett gott öga till Annelie efter halva promenaden!

Mycket prat och skratt, en hel del spring och bus, lite regn och lite sol och en Annelie som fotade en del. En härlig eftermiddag som avslutades med kaffe och macka på Åby Konditori!





Tack Annelie, för sällskapet och bilderna!



Inga kommentarer: