torsdag 5 januari 2012

Trött!

Oj, så trött jag är efter den här arbetsveckan och det har bara varit fyra dagars jobb. Nu har det inte varit som vanligt på jobbet utan det har varit massa ändringar, eftersom det har varit en hel del semestrar och några planeringsdagar. Vi har jobbat lite annorlunda. Ibland har jag varit på min avdelning men med extra barn och annan personal, ibland har jag varit på andra avdelningar med ordinarie personal, ibland har jag varit på andra avdelningar tillsammans med vikarier. Dessutom har inte vädret varit det allra bästa med tanke på att man jobbar på förskola! Kanske inte för en hundägare heller!

Trött är jag iallafall men nu ser jag fram emot tre dagars ledighet! Det ska bara bli tjejträff imorgon kväll, mycket hundaktiviteter under hela helgen, lite städning, tvättstugan........

Nåja, jag ska verkligen passa på att njuta av ledigheten! Jag hoppas verkligen på sol!!!!

3 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Ha en fin veckända!

Grabbarna boys sa...

Trevlig helg på er!!
Vov o kram!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad skönt med lite längre helg efter en jobbig vecka så du hinner vila upp dig lite.
Låter härligt med en helg full av hundaktiviteter :)

Kram