fredag 27 januari 2012

Ännu en vecka!

Då har ännu en vecka gått och vad har man gjort!? Jobbat, naturligtvis! Och dessutom har det varit mer jobb än vanligt! Vi var på Fredga måndag och tisdag för att diskutera kvalitetssäkring av vår förskola. Måndag var min tidiga dag men jag fick jobba till 16! Onsdag var det kvällsmöte tre timmar! Idag hade jag turen att sluta tidigt, vilket jag gör var fjärde fredag!

En del hund har det blivit också, men inte lika mycket som det brukar vara. Igår och idag har det blivit långpromenader även om det var lite kallt och blåsigt! Idag blev det dessutom ett kort träningspass, 3 minuter linförighet per hund och ett lyckat platsligg! De andra dagarna har det blivit lite kortare promenader! Idag blev det en promenad i skogen med lösa hundar för första gången den här veckan! Hundarna går det ingen nöd på för de är ju hos mamma på dagarna och får sina skogspromenader!

Ingen motion har det blivit i veckan men mycket extra ätande! Förutom dagarna på Fredga var det kalas för Greta i tisdags! Och jag har bara cyklat till jobbet två gånger och ingen gympa! Det får bli ändring på det!

Jaha, så har man hunnit lite matlagning, disk, tvätt och städning. Har suttit en del vid datorn och teven också.....

Nu ska jag njuta av helgen men snart kommer en ny vecka igen!

Inga kommentarer: