lördag 12 december 2015

Veckan som varit!

Det har varit en intensiv vecka men många kvällar borta! I måndags var vi på julbord med jobbet! Det blev en härlig och god kväll med många trevliga kollegor på Lingon och Dill i Skärblacka.


Det kalla är ju min favorit! Speciellt lax!


Lite lax fick plats på tallriken när det blev dags för det varma!


Ost, frukt och choklad! Och så lite annat smått och gott.

Kan väl inte säga annat än att jag var rejält mätt efter den kvällen!

På tisdagen var det dags för dansuppvisning på Arbisteatern. Dansakademin hade julavslutning på sina kurser och båda systerdöttrarna dansar discodans! Ännu en trevlig kväll även om jag inte såg systerdöttrarna, som stod längst bak, så bra!

På onsdagen var det hundpromenad i Norrköping. Yvonne hade dragit igång ett evenemang på facebook och det lockade mycket folk. Det var visst 21 hundar med!



Efter två timmars promenad i stan med mycket störningar var hundarna rejält trötta. En kul, nyttig och jobbig aktivitet som jag hoppas blir fler gånger.

Torsdagen ägnades åt välbehövlig städning.......

Fredagen skulle jag jobba lång dag (7.30-17) men en kollega var sjuk så jag tog stängningen och stannade tills barnen gick hem. Nu blev det bara drygt 20 minuter extra som tur var. Tog en kvällspromenad i regnet och passade på att köpa med mig en pizza hem! 

Nu ska jag njuta av en ledig helg med mina fina!


Inga kommentarer: