fredag 18 december 2015

Snart!

Nu äntligen börjar det närma sig lite ledighet! Jag är så trött just nu. Har gått i över en månads tid och dragit på halsont och huvudvärk till och från utan att bli sjuk. Det tar på krafterna. Jag har dessutom ett jobb som periodvis är rätt intensivt! Mörkret gör inte saken lättare! Nu är det bara två arbetsdagar kvar, måndag och tisdag, innan det blir lite ledigt.

Många helgdagar varvat med semester och ett par arbetsdagar kommer det att bli! Jag ser verkligen fram emot att få gå långa promenader och kunna träna hund i dagsljus! Att umgås med med släkt och vänner ser jag också fram emot. Jag ska också försöka ta tag i min gym-träning igen, som har blivit helt lidande av att jag inte känt mig bra. Och om tiden räcker till ska jag försöka städa och röja hemma! Har ett förråd som skulle behöva en utrensning!

Några dagar kvar men snart så.....

Inga kommentarer: