lördag 12 december 2015

Mår inget vidare....

Vaknade strax före 3 och kände mig konstig i kroppen. Magen rumlade om och jag hade huvudvärk och frös. Somnade om och när jag vaknade strax för 8 i morse mådde jag fortfarande inte bra. Frös, mådde illa, hade huvudvärk, kände ingen aptit och var anmält hängig. Magsjuka på gång eller bara trött och sliten? Kände att det fick bli en lugn dag.

Efter att jag fått i mig lite yoghurt och en kopp te tog jag med hundarna på en runda. Det var riktigt skönt ute och vi lullade runt i skogen i nästan två timmar.



Även om jag fortfarande känner mig hängig var jag i alla fall lite hungrig när jag kom hem. Fick i mig en kopp kaffe och två smörgåsar till lunch.

Nu tar vi resten av dagen i ett måttligt tempo och hoppas att jag mår bättre i morgon! Sju arbetsdagar är det kvar innan några välbehövliga och sköna semesterdagar väntar över jul!



Inga kommentarer: