söndag 13 juli 2014

Valpmys!

Det blev av ännu ett besök hos Inga-Britt! Och ännu mer valpmys! Pavarotti flyttade till Krokek i fredags så nu finns det bara två godingar kvar!

Det är inte lätt att fotografera dem! Antingen är de jättenära eller annars är de i buskar eller rabatter! Soya tycker att buskarna är riktigt spännande, men efter att ha fått smaka en liten gnutta Frolic för första gången, blev jag ändå lite intressant! Det blir en del att träna på när hon kommer hem!


Soya


Soya och Gucci


Soya


Domingo i blomrabatten


Nellie


Gucci


En hög med hundar!


Soya


Soya


Nellie


Domingo


Domingo


Domingo


Kolla, en frukt!


Soya


Soya


Men, ska vi sitta här och ni är där utanför!

Det blev ett par timmars besök med valpmys och prat! Nästa gång jag åker dit, på onsdag, ska jag ta med henne hem!!! Jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas med Smilla och mig!


Smilla fick en promenad i Getå-ravinen på vägen hem! Det är smidigt att stanna där och dessutom är det så fint!

Nu laddar vi för de sista tre arbetsdagarna innan semestern!



1 kommentar:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Men var inte så orolig. Soya kommer att stortrivas hos er. Hon kommer till bästa tänkbara hem.
Men jag känner igen känslan av lite oro innan valpen har landat.
Lycka till så mycket!