tisdag 25 september 2012

Rallylydnadskurs!

Idag var det sista tillfället på nybörjarkursen i rallylydnad! Jag hade egentligen inte tid och ork att ha en kurs men när klubben ringde och frågade stod jag lite illa till och helt plötsligt hade jag sagt ja! Nåja, jag gillar verkligen att ha kurs. Det ger så mycket tillbaka! Dessutom såg jag att det var tomt i almanackan 5 tisdagar i rad, tisdagar som jag slutar 15.45! Klart jag skulle ha kurs!

Nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig! Någon på mitt jobb hade glömt att informera om att vi skulle ha två eftermiddagsmöten i september. Två tillfällen när läroplanen skulle diskuteras och mina möten var inbokade två tisdagar mellan 16 och 18! Hmm, det var bara att skjuta på kursens starttid en halvtimme de gångerna! Dessutom blev det ett akut kvällsmöte på jobbet en tisdag kväll, ett möte som jag var tvungen att ta ledigt ifrån! Har ständigt dåligt samvete för att jag inte hinner allt!

Det har varit en härlig kurs med många trevliga och duktiga deltagare. Jag vill ge 110% när jag har kurs och det har jag nog inte riktigt orkat den här gången! Jag tycker inte heller att det fungerade så bra att ha  strålkastarljus. Jag tyckte att det var svårt att se skyltarna! Nästa gång blir det nog kurs i dagsljus, men det är nästa gång. Nu får det bli lite vila!

Inga kommentarer: