måndag 10 september 2012

Måndag!

Så var det måndag igen och en riktigt tuff sådan! Det är tur att jag slutar tidigt! Kände mig riktigt trött redan på förmiddagen men när Annelie frågade om vi skulle ta en promenad efter jobbet nappade jag direkt! Det blev en promenad runt Skiren! När jag klev ur bilen mullrade det på avstånd men den här gången hade vi tur med vädret. Det blev riktigt fint!



Hela promenadsällskapet på samma bild! 










Vi pratade, fikade och njöt av vädret och naturen. 
Hundarna solade, badade och klättrade!


Det var inte många sekunder alla hundar var still på 
samma ställe, men här är de det! 
Tyvärr stod jag illa till och fick fokus på
en gren istället!


Annelie lyckades få en bra bild som jag har "lånat"!

Det blev ett par härliga timmar i skogen!

Sedan var det bara hem och vända! Ikväll var det kurs igen! Smilla och jag tragglar med tvåans moment men det är segt! Ett steg fram och två tillbaka, två steg fram och ett tillbaka....
Måste väl erkänna att det inte har blivit så mycket träning under den senaste veckan men nu ska det verkligen bli av! 6 oktober är det dags för vår debut i lydnadsklass 2!

5 kommentarer:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Vilka fina omgivningar ni promenerar i.

Britt Marie o Rudi sa...

Lycka till med träningen!

Sandra sa...

så mysigt ni haft det :) grenen var oxå fin...fniss

Ann-Margret Vinja &Bozza sa...

Ann-Margret Vinja &Bozza

Great new website
Angieorex.com

Lyckopiller sa...

Härlig promenad och fina bilder! Hoppas träningen går bra!