onsdag 5 september 2012

Halva veckan har gått!

Så fort tiden går. Det är redan onsdag och halva veckan har gått!

I måndags var jag som vanligt ute och gick med Annelie, Martin och Theo! Den här gången blev det Ågelsjön med toppenfint väder! Smilla blev jätteglad när vi träffade kompisarna! Tror att hon saknar Siri!


Det är tomt att bara ha en hund hemma men Siri har det riktigt bra!
Får god mat och sover i sängen....


Glada hundar i toppenfint väder! Det blev inte så lång promenad.
Vi satt på en klippa och pratade och fikade med hundarna sysselsatte sig!


Man kunde sitta på stenar,


spana ut över vattnet,


eller leka i vattnet!

Kvällen tillbringade vi på Himmelstalundsfältet. Tre timmars lydnadsträning gjorde att
 jag hade en riktigt trött Smilla! Vi tränar mycket på 2:ans moment 
eftersom det bara är en månad kvar till debuten!


Här är en bild från helgens km i Vingåkers Hundklubb!

Tisdag kvällen tillbringades på Söderköpings Brukshundklubb där jag håller en nybörjarkurs i rallylydnad. Det är alltid inspirerande att hålla kurs och speciellt när man får jätteduktiga ekipage!

Idag har det varit jobb hela dagen som avslutades med ett två timmars kvällsmöte! Jag är riktigt trött och ska försöka komma i säng tidigt ikväll! På fredag är det dags för Siris planerade valpning och jag är riktigt spänd men också förväntansfull!

1 kommentar:

Elin sa...

vilket fint vänder ni verkar ha på bilderna vid vattnet!