söndag 13 maj 2012

Intensiv lördag!

Lördagen blev riktigt intensiv. Det började med att väckarklockan inte ringde, men som tur var vaknade jag före 7, sedan gick det i ett! Kurs i Nävekvarn mellan 10-13 och ett besök hos Siris uppfödare i Nyköping när jag ändå åkte igenom. På vägen mot Katrineholm ringde mamma och undrade om jag ville komma och grilla. De var på landet! Tveksam först men bestämde mig för att åka dit! Stannade och släppte hundarna i skogen innan jag landade i stugan strax före 17.30. Packade ur bilen och for sedan till mammas stuga - torpet! Stannade bara ett par timmar för sedan var det dags att åka hem och börja ladda för söndagens rallylydnadstävling!

Tänk vad jobbigt det är med helg!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Tur att det inte är lördag hela veckan !! ;)

Ann-Margret o Vinja sa...

Låter som en väldans stressig helg, men rätt kul ändå :)

Kram