lördag 5 maj 2012

Födelsedag!

Då har jag firat min födelsedag! Egentligen fyller jag inte förrän nästa vecka, närmare bestämt på tisdag, men det är så fullt i almanackan. Nästa vecka är jag borta varenda kväll!

Jag har ju blivit så pass gammal att födelsedagar inte är så viktiga längre men att bjuda mamma och syrran med familj på mat är lite trevligt. Ikväll blev det lasagne och en paj med blåbär och hallon och så vaniljglass till!

Nu är det snart dags att hoppa i säng även om det är lördag. Imorgon ska vi tävla rallylydnad i Valdemarsvik, anmälan senast kl 8, så det blir en tidig söndag morgon!

Godnatt!

5 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Grattis i förskott och lycka till imorgon!

Quila o Ronja sa...

Då säger vi grattis i förskott!!!
Ha en toppendag i morgon :-)
Kramar

Linda, Inez, Drömma sa...

Grattis i förskott... lasagne och paj till efterrätt är ett rätt bra sätt att fira sin födelsedag på... Vi bjöd på äppelpaj med vaniljsås, det funkade oxå :)

Britt Marie o Rudi sa...

Ja enligt FB har du firat alldeles för tidigt :-)

Stort lycka till i morrn! Rapportera snarast möjligt!

Ann-Margret o Vinja sa...

Då får man önska Grattis i förskott då :)

Kram