söndag 24 januari 2021

Så fort det går!

Helg och det bara svischar till och så är den slut! Vi har haft en härlig helg. Det var plusgrader i slutet av veckan och igår var det dessutom sol. På många ställen smälte isen bort men på vissa promenadvägar var det ren isgata. Jag är så glad att jag har Icebugs så jag kan ta mig fram utan så stor risk att halka. Jag hoppas att det fortsätter med många plusgrader så att all is försvinner innan vädret bestämmer sig för om det ska fortsätta vara vinter eller bli vår!




Efter en lång promenad på förmiddagen med lite bus i skogen åkte jag ner till Humpen för att träna lydnad. Jag var lite orolig att det skulle vara isigt även där men jag blev glatt överraskad. En härligt grön gräsmatta. 




Så skönt att kunna träna lite ordentliga pass. Även idag blev det en långpromenad på förmiddagen och en stunds träning efter lunch. Jag hoppas att det snart är så ljust att jag hinner träna lite på vardagarna efter jobbet.

Ikväll har det varit födelsedagsfirande. Svågern fyllde 60 i fredags och systerdottern fyller 24 i morgon.





Det serverades en god vegansk gryta med ris och naanbröd.


Och så cheesecake!

Perfekt att avsluta helgen i trevligt sällskap!











Inga kommentarer: