måndag 8 december 2014

Sol!

Idag var det äntligen sol! Jag, som i normala fall tillbringar tid utomhus på jobbet, har idag suttit inne och planerat hela förmiddagen! Slutade tidigt och längtade ut i solen! Tyvärr försvann den ca en halvtimme innan jag slutade men det blev ändå en härlig promenad tillsammans med Annelie och Martin på Händelö!

Jag hade hämtat kameran på rasten men när jag satte på den var det ca 6 minuter laddning kvar på batteriet! Jättekul!!!



Här är dagens bilder!

När jag kom hem blev det lite hundvård! Kloklippning, tandborstning och borstning! Sedan åkte vi till syrran för att äta middag och lämna bilen som ska in på verkstad i morgon!

Sedan har jag hunnit röja i mitt kök (eller kokvrå) så den är lite fräschare! 

Nu är kamerans batteri laddad igen så vi hoppas på sol några fler dagar!

1 kommentar:

lenashundar.blogspot.se sa...

Ja tänk vad lite sol kan göra....man blir genast mycket piggare!