onsdag 24 december 2014

God Jul!

Eftersom det firas jul på olika håll och i olika konstellationer valde vi att fira jul igår, den 23 december! Vi var hos syrran och som vanligt blev det alldeles för mycket mat, lagom med julklappar och mycket trevliga sällskapsspel!


Jag tror att alla var nöjda med sina julklappar!


Jag fick toppensnygga handdukar!


En bodylotion och en ny vattenkokare, kanonsnygg!


Och dessutom nya soffkuddar! Precis det jag önskat mig!

Och kuddarna blev uppskattade!


Nu ser vi fram emot 14 dagars välbehövlig ledighet! Sovmorgon, långa promenader, träning i dagsljus och inte allt för många måsten! Nu ska vi njuta! Och vi började dagen men en långpromenad på Koludden!





Lite spring i benen fanns det och en hel del bus blir det! Smilla tycker oftast att det är okej med leken men ibland blir det för mycket! 

Jag hoppas att alla får en riktigt skön jul med god mat, långa promenader och härligt sällskap!





2 kommentarer:

Annelie sa...

Önskar er en härlig jul men mycket avkoppling och en hel del skoj!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Önskar dig och hundarna en God Jul och en skön och avkopplande ledighet.
Sen ses vi i vår.