måndag 1 juli 2013

Fix!

Första semesterdagen och hemma för att fixa massor! Men vi började med en härlig skogspromenad! Det blev svängen upp till Ngami!


Två hundar på samma stubbe!


Det är lättare att se när Smilla också står åt rätt håll!


Härlig, solig första semesterdag!

Syrran hämtade upp mig vid halv 10. Vi skulle till mäklaren för att lämna över nycklarna till mammas bostadsrätt till de nya ägarna! Det känns jättebra! Ett ungt väldigt trevligt par såg fram emot att få börja inflyttningen i dag! Samtidigt känns det tungt, jobbigt och tomt. Nu är det verkligen slut! 

Vi har också fixat allt på banken; betalt de sista räkningarna, delat på pengarna som blev kvar och avslutat mammas konton!


Passade på att shoppa lite nytt så att jag ser lite proper ut när jag ska till Malta. En bikini och en skön solklänning!

Vi var också runt och provade lite soffor! Jag har under en tid funderat på att köpa ny soffa och med lite extra pengar på banken är det dags! Min soffa (och fåtöljer) har jag ärvt efter mormor och morfar. Mormor dog 1979, så det är nog läge för något nytt!

En god räkmacka och lite blommor för halva priset på Åby handelsträdgård! Ja, det blev några timmar på stan! 

Nu laddar vi för kvällens hundkurs och hoppas att det inte blir allt för varmt!



Inga kommentarer: