måndag 8 augusti 2011

Vardag igen!

Tänk så fort tiden går! Fem veckor semester bara rann iväg och idag var jag tillbaka på jobbet igen! Helt okej, faktiskt, även om det hade varit skönt att ligga kvar i sängen. Jag slutade i och för sig kl 13 idag så det blev ju lite mjukstart men imorgon är det heldag. Sedan har jag tagit semester på onsdag. Man ska ju inte slita ut sig i början...
Nej, jag ska åka till Ullared med min syster, mina systerdöttrar och mamma. Det blir första gången för mig, men jag vet hur det går till! Det har jag sett på TV!!!!!

2 kommentarer:

Linda, Inez å Drömma sa...

Här tjatar barnen om att få åka till Ullared, jo jag vill oxå dit, men blir trött av tanken att ha med mig två tonåringar :s

Lyckopiller sa...

Där har vi heller aldrig varit...alldeles för långt härifrån. Fast det går visst speciella bussar har vi hört!