tisdag 18 november 2014

Effektiv!

Om man vill så kan man hinna en hel del på inte allt för många timmar! Idag slutade jag tidigt och även om det var gråväder hade Annelie lurat med mig på promenad i fårhagen på Händelö!


Både Smilla men kanske mest Soya uppskattar den coola Martin!




Efter en timmes vandring i sakta mak med mycket prat och en hel del bus var vi tillbaka vid bilarna, Precis då kom regnet! Vilken tur!

På hemvägen stannade jag till vid gymmet och körde ett intensivt pass! Benen kördes ordentligt medan det blev lite lugnare med armarna! Mer vikt men inte lika många repetitioner! När jag var klar hade det börjat mörkna men jag valde ändå att stanna till vid kyrkan för ett kort lydnadspass med hundarna! De fick drygt 10 minuter var!

Soya fick börja! Här blev det ingångar, linförighet, sitt - stanna kvar och en inkallning som avslutning! Riktigt nöjd med henne! Smilla fick köra några minuter fritt följ och sedan blev det fjärr! Det känns som om det kommer att kunna bli bra!!!


Nu har jag sjunkit ner i soffan för att blogga men snart är det dags att ta tag i dammsugning och disk! 


Inga kommentarer: