lördag 4 februari 2012

Var det en dröm eller?

Inatt blev jag väckt av telefonen kl 3! Knappt vaken men upp och svarade iallafall. Det var polisen som ringde. Tror han presenterade sig som Mikael! Han var snabb att tala om att jag inte skulle oroa mig, det hade inte hänt något!

Det stod poliser utanför min port som behövde komma in. Jag traskade ut och öppnade porten och visst stod det en polisbil och två poliser utanför. Jag hade ingen aning om vad som hänt men polisen traskade upp för trappan! Förra gången polisen sprang i trappen var det än äldre dam som låg död i sin lägenhet.

Hade väldigt svårt att somna efteråt och imorse när jag vaknade vet jag inte om det var på riktigt eller om det var en dröm. Har nog sett för många Beck-filmer, men hade det varit ryska maffian hade de tagit sig in genom porten i alla fall.

3 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Men du måste ta reda på om det var på riktigt.....så spännande!!!
Och vi är väldigt nyfikna...dessutom så gillar vi Beck också!!
Vov o kram!

Britt Marie o Rudi sa...

Men...vilken upplevelse!Så klart man börjar undra morgonen därpå...dröm eller ej? Har du verkligen ingen aning om vad det var frågan om?

Quila o Ronja sa...

Nämen fy så hemskt!!! Man kan ju bli livrädd för mindre.
Sv. Du har så rätt, Polski owczarek nizinny, heter den. Verkar vara en jättetrevlig hund. Jaha, är dina mindre än den.........Svårt att få en uppfattning om storleken, så klart. med bara bilder ;-)
Kram