söndag 5 februari 2012

Var det en dröm eller? Fortsättningen....

Träffade nyss en av mina grannar. Han frågade om jag också hade blivit väckt häromnatten. Det hade tydligen varit ett fasligt liv i lägenheten ovanför deras (snett ovanför mig). Ett rejält lägenhetsbråk och flera polisbilar hade varit här! Det är nya grannar som flyttade in för någon månad sedan. Jag vet nog inte ens vilka de är.

Jag har inte hört någonting, förutom telefonsamtalet från polisen. Grannen hade funderat på hur poliserna hade tagit sig in i porten.

Ja, det var ingen dröm utan allt hände på riktigt! Inte var det ryska maffian heller.....

3 kommentarer:

Christina Klosterberg sa...

Grattis till vinsten kan du mejla över ditt mobilnummer för SMS-avisering. Och du: Detta är inte heller någon dröm;)

Lyckopiller sa...

Snacka om att sova som en stock...

Sandra sa...

så läskigt