söndag 12 februari 2012

Seg söndag!

Trött och seg när jag vaknade i morse. Kände mig inte pigg och det tog tid innan vi kom ut på promenaden. Hundarna tycker att det är helt okej att vänta.

Tog en långpromenad i solskenet! Den här gången var kameran med.











Tyvärr blev jag inte piggare av promenaden utan snarare tvärtom. Har tillbringat resten av dagen halvsovande i soffan under en filt! Feber, illamående och huvudvärk! Det kanske inte är så konstigt att man känner sig hängig.

Nu har jag piggnat till så pass att jag har fixat lite mat men jag ska snart inta soffan igen. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon!

7 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Krya på dig!

Annelie sa...

Krya på sig, imorgon måste du vara frisk, för du ska vi ju ha måndagsprommis igen!
Kram

Arlo sa...

Ajdå, stackare! Är det din tur nu? Trist att må pyton en så vacker dag! Skicka Smilla på tåget i K-holm, så hämtar vi henne där, hälsar Rudi, glad i hågen!

Christina Klosterberg sa...

Vilka jättefina hundar du har! Hoppas du mår bättre snart, krya på dig!

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Så vackra bilder!

Ann-Margret o Vinja sa...

Inte kul att vara sjuk inte, hoppas att du kryar på dig snabbt.

Ser att ni haft samma härliga solväder hos er som vi haft :) Då är det ju ännu tråkigare att vara sjuk.

Kram

Lyckopiller sa...

krya på dig.