torsdag 18 oktober 2012

Växer så det knakar!

I tisdags var jag till Nyköping för att hälsa på Siri och Eliza! Den här gången hade jag med mig systerdöttrarna Greta och Julia och mamma! Det är svårt att beskriva hur glad Siri blev när fyra av hennes favoriter kom och hälsade på. Hela hon skakade av glädje och hon nästan studsade runt och pep! Hon har så söta ljud för sig när hon blir riktigt glad.




Men det var inte bara Siri vi ville träffa. Eliza är ju hur söt som helst och riktigt kelig!


Här inne bor vi!


Gucci var lite smidigare och snabbare när det gällde att ta sig in och ut ur valplådan!


Kameran och jag var inte riktigt sams idag men vad 
gör väl det när man tar kort på världens sötaste!


Hon gillar verkligen att mysa!


Bryngans Sweet Eliza - kanske blir det en riktig champion!?
Det behövs nog lite mer träning....


Ibland får man sitta instängd i en bur!


Hjälp, ta ut mig!


 Kompisen Gucci! En sötnos som Eliza har riktigt kul med!


Stolt Siri med en söt Eliza!


Eliza växer så det knakar! Siri är fortfarande lika stolt över henne!


Snart är det dags att hämta hem henne! Idag blir Eliza 6 veckor och om två veckor är Siri hemma igen! Även om det har varit tomt har det gått riktigt bra! Siri accepterar också att jag lämnar henne kvar. Visst tittar hon efter mig men hon stannar kvar utan några problem! Nu börjar jag fundera på hur det kommer att bli när Smilla och hon träffas igen! 
Nåja, det är inte så lång tid kvar!

1 kommentar:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Vad Siri har skött sig fint,
borta från matte och
Smilla så länge.Eliza
är bedårande. Roligt
att resten av familjen fick tillfälle att träffa henne.