söndag 28 oktober 2012

Valpmys!

Idag blev det en tur till Nyköping igen! Tyvärr är det nog sista gången jag får mysa med en så liten Eliza. Till helgen flyttar hon till Dalarna!

Det blev inte så mycket bilder idag. Det var nämligen mycket lek och bus, men jag hade Annelie med mig och hon fotade en del så jag hoppas på att få några bilder från henne.


Full fart!


Kan det finnas något i busken?


Måste snutta lite emellanåt!


Siri laddar för bus!


Kom igen då!


Bus med morsan!


Godingar!


Nu har jag gömt mig!


Ännu mer bus!


Sötnos!

Idag var det också dags! Äntligen! Siri skulle få följa med mig hem igen! Det har fungerat jättebra hos Inga-Britt men det var en härlig känsla att få stoppa in henne i bilen igen!


Det fanns några som blev glada åt att få träffas igen! Både Siri och Smilla studsade runt, nosade lite på varandra men var nöjda med att få vara tillsammans igen. 
Efter en promenad, lite kel, mat och ett tuggben har Siri sovit gott.
Det är jobbigt att komma hem igen!




1 kommentar:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Så nu är allt som vanligt igen. Valpäventyret är över. Nu får lilla Eliza stå på egna ben.