torsdag 31 maj 2018

Tungt!

Idag var det tungt att öppna posten. Brev både från Strömsholm och från Sveland.







Sista bilden på finaste Smilla men det är inte det här som jag kommer att minnas.



De här bilderna avspeglar den Smilla som finns i mitt hjärta!

Veckan har varit tuff men Soya har klarat det bra. Hon är lite orolig precis när jag kommer hem men rätt snart lugnar hon sig och verkar riktigt harmonisk. Grannen har inte hört henne skälla, bara yla lite svag men både igår och idag har det varit tyst när jag kom hem. I tisdags var det ett svagt ylande. Tror att adaptern jag köpte i måndags verkligen har gjort nytta.


I början av veckan åt Soya bra men sedan var det sämre någon dag. Nu verkar det ha vänt igen! Dålig aptit är väl inte så konstigt när livet har blivit så annorlunda och matten är precis upp och ner. 

Nu är det bara en dag kvar att jobba innan vi ser fram emot en härlig helg då vi bara ska vara tillsammans, Soya och jag!


Inga kommentarer: