fredag 7 april 2017

Fredag!

Idag var det dags! Var fjärde fredag! Ja, var fjärde fredag slutar jag tidigt (13.30), vilket betyder att helgen kommer tidigt. Sedan är det så bra att måndagen efter tidig fredag börjar jag kl 9 istället för 7.15. Långhelg alltså!

Idag tog vi en timmes skön promenad i skogen. Riktigt vårväder var det!



Efter en fika var det dags att åka till Bruksan för att träna rally. Bra banträning med en del svårigheter men jag är nöjd med eftermiddagens pass. Smilla visade en härlig attityd men gjorde en del småfel. Soya hade mer energi än jag trodde att hon skulle ha men blev trött på slutet. 



Efter ett par timmars träning tog vi en kort promenad i skogen tillsammans med Thina och Anna. Väldigt nyttigt för hundarna att promenera tillsammans med 6 andra hundar! 


Tänkte att jag skulle ha en lugn och mysig fredagskväll men ett terrordåd i Stockholm har skakat om och jag känner mig ledsen och tom. Vad är det som händer i vårt samhälle??? Fruktansvärt och ofattbart och jag lider med alla som drabbats på något sätt. 






Inga kommentarer: