torsdag 2 augusti 2012

Klump i magen!

Semestern börjar lida mot sitt slut och på måndag 06.15 ska jag vara på jobbet igen! Får en klump i magen när jag tänker på det. Det är inte alls så att jag vantrivs på mitt jobb. Nej, jag gillar jobbet och ser med spänning fram emot det fortsatta arbetet med omorganisationen och mötet
med de tre nya kollegorna! Men semester är så skönt! Att tillbringa tiden i stugan! Inga tider att passa, promenader när man vill, morgondopp och sena kvällar! Det är så skönt att kunna styra sin tid precis hur man vill! Nåja, ännu är inte semestern slut. Imorgon åker vi till Vårgårda och Schapendoes-specialen! Klubbmästerskap i lydnad i morgon kväll! Vi har ju en första plats och en tredje plats att försvara! På lördag är det utställning och fest! På söndag är det klubbmästerskap i agility, men i år ska vi inte delta! Vi ser fram emot en härlig helg tillsammans med många trevliga människor och deras hundar! Och sedan är det ju bara sådär en 47-48 veckor kvar till nästa semester. Kanske man kan ta lite ledigt i jul också......

7 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Jag hade inte så mkt klump den här gången, men visst skulle det varit härligt med kanske dubbelt så lång semeste :)

Lycka till på Specialen, vi håller tummarna för er!

Ing-Marie sa...

Känner detsamma vad gäller semestern--den är alldeles för kort men du...vad roligt att sluta semestern med en härlig hundhelg. Håller tummarna allt jag kan

Britt Marie o Rudi sa...

Vi håller förstås också tummaran för er i helgen, och du Brita...efter att ha jobbat snart en hel vecka efter min semester...det är hårt, men det går :-)

Grabbarna boys sa...

Ja, det är alltid lika klumpigt i magen när mattarna o hussarna ska börja jobba igen efter all ledighet.
Men det kommer att funka...efter en dag eller två är allt precis som vanligt igen.
Vov från grabbarna boys!

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Nej det är aldrig kul när semestern börjar närma sig sitt slut :(
Lycka till nu på klubbmästerskapet :)

Kram

Ann sa...

vill INTE börja jobba igen...

Mimmi o Lexie sa...

Hej, vilken härlig sida du har, jag har också hund och det är ett stort intresse. Kikar gärna tillbaka. Trevlig söndag, MImmi o Lexie