fredag 17 december 2021

Just nu...

....känns det ganska tröstlöst! Läkningen av armen är ju inte till någon nytta så länge den inte är opererad. Jag väntar och hoppas att den blir snart, helst igår. Annars klarar jag mig rätt bra även om allt tar väldigt lång tid men det bli ju lättare och lättare. Ibland har jag ingen smärta i armen och ibland, som inatt, är det en molande värk.

Jag brukar alltid vara ute i sista minuten med att handla mina julklappar men av någon anledning har jag i år varit tidig. Redan förra veckan var alla julklappar, förutom en som syrran fick hämta ut, klara. Jag hade också storhandlat och köpt hem hundmat! Tur i oturen eller ödet...

Nu har jag dessutom fått upp mina tomtar! Jag har fått en julblomma och ett julkort.




Igår blev vi upphämtade av Annelie och fick en promenad med sällskap! Tack för pratstunden! Det är också väldigt många som ringer eller skriver och erbjuder hjälp! Tack snälla!

Idag har vi, efter att ha sovit dåligt, samlat energi på Koludden. Lite lätt träning/aktivering har det blivit 
Hundarna är riktigt träningssugna men det får vänta ett tag. Jag tror att det är bra med lite vila!

Inga kommentarer: