tisdag 16 september 2014

Koludden igår, Sörsjön idag!

Fint väder och lediga eftermiddagar har gjort att det blivit härliga skogspromenader! Igår var vi själva på Koludden! Idag hade vi sällskap av Annelie och Martin och en fika-korg i Sörsjön!




Det här tältet har stått där sedan i somras! Konstigt att ingen saknar det!



Hallå! Ser ni mig? Jag är där bakom!


Finaste Smilla är lätt att fotografera! Hon hon verkar gilla det!


Det är inte så lätt att få bilder på båda!


Eller på Soya! Hon kommer nämligen när jag böjer mig ner!


Koludden är ett underbart ställe! Lagom långt att gå för Soya och dessutom väldigt fin natur längst med Glotterns strand! Minst en gång i veckan går vi här!







Soya fick en liten favorit i Martin! Uppskattningen var väl inte ömsesidig men Martin är så snäll och tålmodig! Men när Soya försöker ta pinnarna som Martin gnager på blir han (med all rätt) lite sur! 




Jag gör som Martin!






Om du spanar ditåt, spanar jag hitåt!


Och jag spanar häråt!

Två härligt soliga eftermiddagar med sällskap av de allra finaste är ett bra sätt att ladda batterierna! Jag är fortfarande riktigt trött efter söndagens jobb! 

Inga kommentarer: