måndag 12 november 2012

Måndag igen!

Tänk vad helgerna går fort! Man hinner knappt med någonting innan det är måndag igen! Promenader, tvätt, städning, matlagning och disk och sedan är helgen slut! Fast igår gjorde jag någonting mer. Jag var med syrran och hennes familj och såg på Johan Glans i Degeer-hallen! Det var riktigt bra och det blev en hel del skratt!

När jag kom hem kände jag mig inte riktigt pigg och visst hade jag lite feber och ont i halsen. Eftersom jag öppnade på jobbet idag kände jag mig tvungen att jobba. Jag slutar kl 13 och dessutom hade vi planering på förmiddagen så det var inga problem.

På eftermiddagen blev det en tur med Annelie och grabbarna! Vi parkerade vid skjutbanan och tänkte oss en tur på Koludden. Där var det skuggigt så vi valde att gå åt andra hållet istället. Det blev en promenad längs med Glottern till en solig plats där vi kunde fika!


Det är inte lätt att få med alla hundarna på samma bild!


En studsig Siri som för tillfället står med (tre) tassar på marken!


Smilla njuter av tillvaron!


Vad gör du Annelie?


Med solsken i blick....


Ännu en solstråle!


Theo bus!


Jag njuter verkligen av en promenad tillsammans med mina hundar. En trevlig pratstund och massa rundbus gör inte saken sämre. Och när det dessutom är solsken!!!! Ett bra sätt att ladda batterierna!

Vi avslutade promenaden med lite träning på skjutbanan!

Eftersom jag ändå var ute och åkte passade jag på att ta en sväng in till stan för att handla. 
En sväng till systemet och sedan till Maxi för att handla mat! 


Idag har vi också fått ett trevligt brev från SKK med gratulationer till Smillas titel!

Nu blir det en lugn kväll och förhoppningsvis är jag riktigt pigg imorgon!

1 kommentar:

Quila o Ronja sa...

Grattis ännu en gång till Smillas titel!!!
Dom där skogspremenaderna, betyder allt :-) Batterierna blir laddade.
Lovar att pussa ordentligt på valparna, allihopa!!!
Kram