lördag 10 november 2012

Ingen motivation

Förstår inte att jag kan vara så trött. Jag saknar all ork och motivation. Helst skulle jag dra täcket över huvudet och bara sova! Visst försöker jag göra allt som måste göras men det tar emot. Varför ska man dammsuga? Äta? Diska? Jobba? Till och med hundpromenaderna tar emot just nu, för att inte tala om träningen. Jag som gillar att träna med mina hundar. I måndags skippade jag hundkursen för att jag inte orkade. Sedan har det inte blivit någon träning förrän idag. Båda hundarna var riktigt laddad och det kändes kul, även om det var blött i marken och började bli mörkt. Imorgon ska jag tävla i Katrineholm men vi får se hur det blir. Har ingen motivation och då kan det bli tokigt. Nu ska jag försöka ta tag i dammsugningen innan jag hamnar i soffan igen!

4 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Alla har vi motivationsdippar då och då, man kan inte vara på topp jämt!
Ta en paus och kom igen när du är redo.
Kram

Annelie sa...

Instämmer med Linda! ta en riktig slappar söndag, dra täcket över huvudet och gå bara det nödvändigaste. Och det kanske är så att du har ngt i kroppen och behöver sova ett par dagar till. Kram

Lyckopiller sa...

Precis så är det ibland. Ta hand om dig tills du blir piggare!

Sandra sa...

håller med...är oxå så trött och orkeslös nu :(