måndag 22 februari 2016

Hur mår jag???

Ja, hur mår jag egentligen? Jag känner mig trött, frusen, ont i kroppen och allmänt hängigt utan att egentligen vara sjuk. Lite huvudvärk, ont i leder, lite rosslig i halsen, lite snuva men ingen feber. Blir väldigt andfådd när jag anstränger mig, t ex när jag går uppför backar. Orken finns bara inte. Håller jag på att bli sjuk? Med tanke på att så många barn (och en del personal) på jobbet är/har varit sjuka är det väl inte så konstigt!

Idag skulle jag träna hund! Men det ställde jag in. Jag borde vara på gymmet, vilket jag inte har varit på en vecka! Jag borde handla och jag borde städa! Men orken och energin finns inte så det får vänta ett par dagar.

Istället tog jag en lång (långsam) promenad med hundarna. Det var riktigt skönt ute i solen!


Fint med is tycker jag! Spännande tycker Soya!


I solens sken! Ett bra sätt att samla energi!


Min fina Soya!


Båda mina godingar!


Smilla sötnos!


Lite koppelträning blev det i alla fall bitvis på promenaden, tillsammans med lite inkallningar och stadga!

Nu sitter jag lite frusen under en filt i soffan och funderar på när man kan få gå och lägga sig. Klockan 17 är väl lite för tidigt! Ska fixa lite mat och försöka städa badrummet och slutligen få till lite inomhusträning med hundarna innan jag kryper ner i sängen. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon!

Inga kommentarer: