fredag 5 april 2013

Vissa dagar....

...är ljusa och lätta, andra är betydligt tyngre och jobbigare. Idag är det en riktigt tung dag och jag kan inte förklara varför. Jag är trött, irriterad och ledsen. Tårarna rinner utan anledning. Har fått mycket positiv respons på jobbet idag, både av kollegor, föräldrar och barn men ändå känns det inte bra. Jag känner mig så sårbar och liten! Det spelar ingen roll att solen skiner och att våren är på väg, Jag vill bara stänga in mig, vara ensam, dra täcket över huvudet och få känna mig arg och ledsen. Jag har ingen lust och motivation till något just nu.

Tårarna får rinna ikväll och så hoppas jag att det blir en bättre dag imorgon!

4 kommentarer:

Annelie sa...

Varför ska man jämnt vara glad, jag tycker att du gör rätt i att vara arg, ledsen och inte ha någon motivation!
KRAM <3

Quila o Ronja sa...

Låt tårarna rinna, var arg, ledsen och trött.
Man kan inte vara på topp hela tiden. Jag tror på att allt måste ut ibland.
Varma kramar från mig ❤

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Du har kämpat på med allt praktiskt så länge så nu kommer nog sorgen och förlusten ikapp. Det blir tungt emellanåt och det är svårt.Tänker på dig.

Katarina sa...

Stor kram till dig! <3