onsdag 2 januari 2013

Vardag igen!

Ja, så var det vardag igen men jag är faktiskt ledig några dagar till. Först på måndag börjar jag jobba igen. Skönt med flera lediga dagar, men ändå börjar ångesten infinna sig redan nu. Jag gillar verkligen att bara gå och drälla!

Idag var det dags för en promenad med Annelie, Theo och Martin! Hundarna gillar varandra och jag tycker om att prata, promenera och träna med Annelie!

Vi bestämde oss för att gå upp till Ekmon. Där skulle hundarna kunna springa lösa! Kan säga att vägarna till Sörsjön inte är att rekommendera men det gick att ta sig fram och tillbaka med hjärtat i halsgropen och en hastighet på 30-40 km. Vädret var inte det allra bästa, men regnet slutade snart och det blev ett par härliga timmar!


Igenbommat!


Alla fyra på samma bild!


Siri!


Leksugna!


Smilla!


Theo var på skattjakt och hittade spännande saker!


Smilla!


Trötta hundar sover nu gott och jag har chansen att börja med projektet "rensa klädkammaren". Eller det kanske kan vänta till imorgon!? Jag ska fundera en stund, så får vi väl se.....

1 kommentar:

Annelie sa...

Tack för idag, men att fixa hemma känns rätt överskattat, fast jag också hade den tanken. Slapap på soffan känns lite bättre!