måndag 7 januari 2013

Gråväder!

Så var det dags för vardag igen! Det hade ju inte gjort något om vi hade fått lite sol över den grå vardagen, men inte! Solen har lyst med sin frånvaro. Imorse när jag åkte till jobbet (jag tog faktiskt bilen) så var det dimmigt. Sedan har det varit grått, grått och grått!

Annelie och jag tog ändå en promenad med hundarna i en fårhage på Händelö. Lite gråkallt och ruggigt men hundarna uppskattade, som vanligt, promenaden. Jag tog inte ens kameran med mig! Får se om jag kan sno några kort av Annelie.

Nu vilar jag upp mig för att orka vårens första gympapass. Förhoppningsvis så blir det afro-dans! Ska passa på föra över alla kvällsmöten i min almanacka! Dessutom har jag anmält Smilla till en utställning, den måste vi också skriva in så vi inte missar den!

I morgon hoppas vi på sol!!!

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Vilken utställning ska ni på? SGVK i Motala? Den tänkte jag anmäla Drömma till...

Quila o Ronja sa...

Jaa, i dag var det aldrig riktigt ljust :-( Man får passa på att njuta, varje gång man ser solen ;-)
Det man kan glädjas åt, är väl att det blir lite ljusare för var dag.
Ska bli kul när utomhusutställningarna startar igen.
Allt gott