tisdag 21 juni 2022

Juni...

Så fort tiden har gått! Det är redan slutet av juni men än så länge har det inte infunnit sig någon riktig sommarkänsla. Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan den efterlängtade och välbehövliga semestern infinner sig. Nu har jag bara två veckor ledigt innan jag ska in och jobba en vecka men sedan är det 3,5 vecka semester igen! 

Juni har varit intensiv. Det har varit mycket möten på jobbet, sammanställning av kvalitetsrapport, slututvärdering, överlämningssamtal, uppföljning av handlingsplaner, möten om barnplacering, planering inför hösten.... Och så fort någon i arbetslaget saknas blir det lite mer intensivt för de som är kvar i barngruppen. Men mötena måste genomföras och i slutänden blir det bättre för alla.

Helgerna har jag tillbringat i stugan. Det har varit mycket hund, både egen träning och dubbla kurser. Kul men intensivt! Både jag och hundarna trivs bra i stugan. Semestern kommer nog mestadels att tillbringas där! Långa skogspromenader, bär- och svampplockning, kaffe på trappen, morgondopp i sjön! Jag ser verkligen fram emot en härlig sommar!



Inga kommentarer: