torsdag 14 februari 2019

Fortfarande....

...är är jag inte bra! Det var vecka 4 som jag blev liggande med hög feber hela veckan. Jag hade inga speciella förkylningssymptom förutom febern. Dryga veckan efter fattas all ork. Jag tror att jag gick och la mig innan klockan åtta varenda kväll och sov inom en kvart-tjugo minuter. Sedan började orken komma tillbaka! Men den här veckan sitter det i luftvägar och näsa! Jag hostar och har under början av veckan knappt haft någon röst. Nu sitter det i näsan och jag nyser och snorar. Igår morse fick jag näsblod när jag snöt mig. Allt det här gör att jag har en rejäl huvudvärk till och från.


I början av året hade jag målsättningen att i snitt träna två pass i veckan på Friskis! Just nu är det helt kört! Har varit på ett pass, ett lugnt corepass, på 4 veckor. Långa promenader har det i alla fall blivit så jag får väl vara lite nöjd. Men jag hoppas att jag ska känna mig så pigg på söndag att jag kan köra något lugnt pass för att sedan komma igång under nästa vecka igen.

Jäkla förkylning!

Inga kommentarer: