söndag 10 september 2017

Härlig söndag!

Idag har vi njutit av en härligt varm sensommardag utan massa måsten. Vi tog sovmorgon och låg kvar i sängen ända till klockan 8! En lång härlig frukost och sedan två timmars promenad med plockning av både kantareller och blåbär! Fika och lite fix i trädgården. Bland annat behövde gräsmattan klippas igen även om jag gjorde det första helgen. Jag passade också på att plocka hem hälften av pelargonerna. Nästa helg kommer jag inte att åka upp till stugan och man vet aldrig hur vädret blir.

När jag kom hem åkte jag till Friskis. Det blev en timme på gymmet och sedan även ett baspass. Hade tänkt mig ett flexpass men det var inställt. Inser att jag nog kommer att vara rätt mör i kroppen i morgon. Nu blir det ingen träning på Friskis imorgon eftersom jag bestämde med Thina att träna rallylydnad istället!

Jag har även hunnit tvätta ett par maskiner. Det är så skönt att ha det gjort innan veckan börjar!




Inga kommentarer: