söndag 10 mars 2013

Helg!

Trött i både kropp och själ efter en tuff helg! Mammas begravning i fredags och sedan massa röj och fix i hennes hus. Ett par lass till returpunkten och hela garaget fullt med möbler. Och mammas blommor samt 4-5 påsar, som så småningom ska packas upp, står i min lägenhet. På tisdag kommer mäklaren och ska fotografera....

Nåja, vi har hunnit med långa, soliga men kyliga promenader. Både lördag och söndag har vi varit på Glottern. Igår var vi själva och idag hade vi sällskap av syrran och Selma!





Kolla tungan!



Smilla älskar att rulla och åla på skaren. 
Det är tydligen ett släktdrag!


 

Igår hade jag matgäster och idag har jag och Eva varit hos mammas väninna och fikat. 

Inte ett dugg utvilad laddar jag för en ny arbetsvecka! Jag hoppas på soliga dagar!



1 kommentar:

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Härliga bilder på hundarna. Aya älskar också att åla omkring på skaren.Vad mycket glädje du har av dina hundar. Till och med lilla Eliza bidrar.Nästa helg ska vi till Julita och gå långpromenader igen.