tisdag 4 november 2014

Bortvald!

Tisdag, ledig eftermiddag och en promenad med Annelie och Martin! Vi valde fårhagen i Marieborg idag! Några regnstänk kom när vi parkerade bilarna men sedan blev det uppehåll! Nästan hela tiden! Det var precis när vi skulle åka hem som himlen tänkte öppna sig!

Soya glömde öronen hemma idag när hon träffade Martin, hennes nya favorit! Första halvan av promenaden hängde hon efter honom hela tiden! Lite orolig blev hon när Martin drog iväg lite långt! Skulle hon följa honom eller stanna hos oss!? Hon har väl knappt gått mer än 4-5 meter från mig tidigare! Men han är spännande, snäll och fin! Bättre idol kan man väl inte ha!



Här var de nästan tre, men Smilla är på väg ut ur bild!




Obidooo, jag vill ju va' som duuu....

Det är ju tur att Martin är så snäll!


Inte ens Smilla valde mig! Hon höll sig hos Annelie hela tiden! Annelie kan ju ha godis i fickan! Det konstiga är att så länge Siri fanns brydde sig inte Smilla ett dugg om Annelie! Det var alltid Siri som var hos henne! Men när inte Siri finns mer har Smilla tagit hennes plats, och det med besked! 





Några bilder på mina fina fick jag i alla fall!

En härlig runda med en del spring på några av oss och en trevlig pratstund som vi avslutade med en fika på City gross! 

En timmes styrketräning på gymmet blev det på hemvägen men sedan har vi inte gjort så mycket mer! Positivt är att här hemma är jag faktiskt ganska populär!!!

Ska komma tidigt i säng eftersom det blev alldeles för få timmar sömn i natt! Kom hem vid 23-tiden i går kväll och började jobba kl 6 i morse.....



Inga kommentarer: