söndag 25 augusti 2013

Mycket har det blivit!

Skämdes lite i somras när vinnaren av klubbmästerskapet i lydnad var överlycklig över sin första stora rosett! Jag försökte räkna lite snabbt hur många stora rosetter jag har och kom fram till att det nog var närmare 10 stycken. När jag kom hem visade det sig att jag hade 9 men så fick jag ju 4 nya på schappe-specialen. Sovrummet är tapetserat med rosetter och hundbilder! Tyvärr har jag inte satt upp alla titel-diplom än. Jag måste köpa ramar först!





Det finns en del (som samlar damm) i prishyllan också! 



Det här kanske blev en skrytblogg men jag är så stolt över mina hundar och vårt arbete tillsammans! 
Det har inte alltid varit lätt, men träningen har gett resultat! 

1 kommentar:

Thina o dogs sa...

Klart man ska vara stolt över det man presterat med sin hund. Man får det inte gratis o det är många timmars träning bakom varje framgång. Grattis o bra jobbat!!!