söndag 2 oktober 2022

Höst!

Så var den här igen! Hösten! Årstiden som jag inte uppskattar. Klumpen i magen växer och jag känner att jag inte vill. Mörker och kyla är inte mina favoriter men jag inser också att jag inte skulle uppskatta våren och sommaren utan årets mindre sköna årstider. Några helger till kan jag åka till stugan innan det är dags att stänga igen den helt, men redan nu har jag börjat med fixet! Röjt ute i trädgården och plockat ihop en del. Röjt inne och börjat plocka hem saker. 


Igår var det ett underbart höstväder! Sol och 14 grader! Vi tränade rally vid Öljevi tillsammans med Kristina! Och så hittade vi en del kantareller hittade vi på promenaden! En härlig dag helt enkelt.

Idag var det grått och regnigt! Hundarna fick i alla fall en lång promenad och sedan varsitt kort spår.

Nu är vi redo för en ny vecka och vi hoppas på några fina dagar!

Inga kommentarer: