torsdag 2 januari 2020

Vardag igen!

Så var jag tillbaka till vardagen igen. 9 dagars ledighet, som kändes otroligt långt före jul, är redan slut. Och som vanligt känns det som om jag inte har hunnit med någonting men det har jag. Kanske inte så mycket "nyttiga" saker. Jag har, förutom att träffa släkt och vänner och firat traditionell jul och nyår, ägnat mycket tid åt vila! Långa promenader (milspåret vid Sörsjön och Lillsjön, Ågelsjön runt och 7 km vid Älgsjön förutom de vanliga promenaderna) har varvats med korsordslösning och tv-tittning. Jag har ätit för mycket och tränat för lite. Men igår tog jag mig i alla fall iväg till Friskis! Hundträningen har varit minimal, mycket för att jag inte har velat ha Soya lös med tanke på smällare och raketer. För henne skulle det vara förödande om något smällde mitt i träningen. Hon är ju så påverkad av ljud.

Nu blir livet lite mer rutinmässigt igen och jag ska nog komma igång både med hundträning och min egen träning ordentligt!

Inga kommentarer: