söndag 20 januari 2019

Solig söndag!

Idag skulle det bli sol! Planen var en långpromenad, lydnadsträning, en timme på gymmet, eventuellt lite städning och ikväll skulle svågerns födelsedag firas! Men så blev det inte.

Vaknade redan före 4 av att det kröp i kroppen. Vände och vred på  mig men kunde inte somna om. Vid sju-tiden gick jag upp och då kände jag direkt att jag inte mådde speciellt bra. Febertermometern visade lite drygt 38. Lite frukost, några tabletter, en kort runda med Soya och sedan ner under filten. Och under filten, eller under två filter, med joggingbrallor och tjock tröja på mig har jag legat sedan 9-tiden. Jag fryser och hostar! Det pirrar av obehag i kroppen. Jag hade minsann inte tänkt mig att bli sjuk men får nog inse att jobbet får klara sig utan mig någon eller några dagar.


Inga kommentarer: