söndag 12 januari 2014

Effektiv!

Idag har vi hunnit massor! Det känns jättebra för jag var så seg när jag vaknade imorse!

Vi började självklart dagen med en långpromenad! Vädret var sådär. Lite blåst, lite snö och lite gråkallt. Vi valde att gå på Koludden! Eftersom det var snö kunde vi se att varken djur eller människor hade gått ut på udden. Skönt att kunna ha Smilla lösa och inte behöva fundera på det!







Lite blåsigt var det!


Förra veckan gick det en stig rakt fram. Då blev man inte våt om fötterna när man följde den. Idag fick vi gå en omväg!


Posering när vi är nästan hemma!

Efter att ha städat sovrum och hall bestämde vi oss för att ta en promenad med lite träning! Vi fokuserade på rutan idag! Körde lite fritt följ, lite fjärr och så länkade vi inkallning med rutan! Nöjd med träningen för det är inte så lätt i snön! Smilla var glad, pigg och samarbetsvillig!

Efter lite mat, tog jag hand om tvätten. Fixade också lite till jobbet! Jag hade trott att jag skulle kunna fixa det i torsdags men det gick inte, men nu är det gjort! 

Och så blev det mer städning. Rummet och köket (kokvrån) är också fixade. Och hela julen är bortplockad. Det är bara en disk kvar men den hinner jag ta efter kvällspromenaden! 

Känner mig riktigt nöjd och effektiv! Det är så skönt att ha ordning omkring sig när arbetsveckan börjar!

1 kommentar:

lenashundar.blogspot.se sa...

Tack! Ska verkligen försöka komma ut på tävling snart!