söndag 3 april 2016

Söndag!

Idag åkte jag till landet för att öppna upp stugan igen! Vi har inte varit där sedan oktober och i normala fall brukar jag längta. Idag tog det emot att åka men jag tror att det beror lite på vädret. När jag väl kom dit kändes det bra.

Tyvärr blev jag riktigt besviken när jag kom fram. Ja, jag vet att staketet är dåligt och jag påpekade det för hyresvärden redan förra sommaren. Men nu känns det lite som om det har fått hjälp att rasa.



Lite fix och trix med kompostgaller gjorde att hundarna kunde vara ute medan jag städade. Nu får vi se vad som händer med staketet. 


Vi passade på att köra lite nosework när jag ändå bar ut alla utemöbler som varit inproppade i hallen. Det blev även ett kartongsök inomhus när vi kom hem! 



Tog en härlig runda i skogen innan vi åkte hem för att byta däck på bilen.

Nu är vi laddade inför en ny arbetsvecka och nästa helg hoppas vi på fint väder så vi kan vara i stugan hela helgen!

Inga kommentarer: