måndag 11 juni 2012

Mycket hund!

Tänk att det alltid är så mycket hund på schemat! Ganska ofta funderar jag på vad jag skulle göra om jag inte hade mina hundar!? Kan tyvärr inte riktigt komma på något bra svar, så då får det fortsätta bli mycket hund!


I lördags var det kurs-avslutning i Nävekvarn! Det bjöds på fint väder och tårta!

Söndagens tillbringades med kurser och träningar!

Idag slutade jag tidigt och då blev det ett par timmar i skogen med Annelie, Martin och Theo! Vädret var varierande, ömsom regn, ömsom sol!!! Men vad gör det att man blir genomblöt när man tillbringar tid med en god vän och ett gäng mysiga hundar!





Relativt blöta var vi hemma en snabbis! Tillräckligt för att hinna lägga i en maskin tvätt och byta de blöta kläderna! Sedan blev det agilityträning och ett möte med Eddie!








4 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Det undrar faktiskt vår matte också......vad skulle hon hitta på utan oss egentligen!!
Ingen aning säger vi bara så en väldans tur att vi finns.
Fina bilder från era timmar i skogen!!
Vov från grabbarna boys!

Britt Marie o Rudi sa...

Ja, stackars, stackars alla som inte fyller sin fritid med hund!!

Ann-Margret o Vinja sa...

Ja nog är det härligt med hundfyllda dagar :-). Men nu är det ju som sagt rätt trist här när Vinja inte är hemma :-(. Längtar verkligen tills hon o lilla valpisen kommer hem :-).

Kram

Team Nelson / Ordringen. sa...

Ja det skulle bli alldeles tomt utan hund. Vilka underbara vattenbilder.
Ulf