tisdag 21 december 2021

En sämre dag....

Det går lite upp och ner och vissa dagar är bättre än andra. Idag är inte en sådan dag. Idag är jag mer besvärad av min handled. Fingrarna känns stela och svullna. Allt är jobbigt och bökigt och tar väldigt mycket tid. Dessutom är det kallt ute men det gick att få på sig en vante! 
Det är i alla fall positivt att sjukhuset har hört av sig för att kontrollera alla uppgifter. Förhoppningsvis blir det operation i morgon.
Även om det är lite bökigt att få på hundarna koppel fungerar det bra att gå promenader. Nu kan vi också passa på att tillbringa någon timme i skogen på förmiddagen! Idag med sällskap av solen. Jag har ju fördelen att ha skog med trevliga stigar i närområdet!

Kopplen är på i fall någon får för sig att smälla på fel tid. Jag har hittat raketrester både utanför huset och i skogen.
Igår tillbringade jag någon timme på jobbet. Det var julfika för personalen. Vi fick också en julklapp.

Nu hoppas jag på bättre dagar!

Inga kommentarer: